بهترین دوربین مداربسته دید در شب چه خصوصیاتی دارد ؟ یک دوربین مدار بسته دید در شب همانطور که از نامش پیداشت می تواند تصاویر را در محیط های تاریک و دارای لوکس ۰ نمایش دهد.نکته قابل توجه در مورد دوربین های دید در شب این است که تمام آنها در شب تصاویر را بصورت سیاه و سفید نمایش می دهند و این موضوع را پیرو تبلیغات متعدد همکاران مبنی بر نمایش تصاویر دوربین دید در شب بصورت رنگی ، خاطر نشان کردیم.ممکن است در برخی مواد نموه تصاویر این دوربین ها نیز همراه با تبلیغات در کنار آنها فرستاده شود و چنانچه در تصاوی راین دوربین ها دقت کنید خواهید دید که در برخی قسمت های تصویر نور چراغ و یا نور کم نیز وجود دارد و این  امر بدلیل بازسازی پیکسل ها در سنسور تصویر طوری به نظر می رسد که تصور می کنید دوربین مورد نظر دارای دید در شب رنگی می باشد.
حتی بهترین دوربین مداربسته دید در شب با گرانترین قیمت نیز در تاریکی مطلق تصاویر را بصورت سیاه و سفید نشان می دهد و دلیل این امر نیز به قوانین فیزیک بر می گردد.یم ماژول مادون قرمز نصب شده در کنار دوربین مدار بسته دارای یک فتوسل است و هنگامی که نور محیط کاهش می یابد این فتوسل به ماژول ها فرمان روشن شدن را می دهد.هنگام روشن شدن LED های IR در کنار دوربین مدار بسته تصاویر خارج از طیف رنگی که چشم انسان می تواند ببیند نمایش داده می شوند.دلیل سیاه و سفید بودن این تصاویر نیز همین امر است.
 
بهترین دوربین مداربسته دید در شب باید داری چه خصوصیاتی باشد ؟
کیفیت ماژول های IR در کنار تعداد LED ها می تواند برد دید در شب دوربین را افزایش دهد اما نوع تکنولوژی بکار رفته در IR و دارا بودن سنسور ها و آپشن های مناسب برای باز سازی تصاویر نقش بسیار زیادی را در بازسازی و بهبود و کیفیت تصاویر دوربین ایفا می کند.
در زیر برخی از این امکانات را با توضیح اجمالی برای شما گرد آوری کرده ایم:
BLC (back light corellation این امکان بازسازی تصاویر پس زمینه تصاویر دوربین را انجام می دهد.
sense up : هنگام ورود به محیط کم نور مردمک چشم انسان تا ۱۵ برابر باز تر می شود و اجازه عبور نور بیشتری به چشم می دهد و این امر در دریچه دیافراگم لنز نیز اتفاق می افتد.
IR cut Filter:این فیلتر باعث می شود تا امواج مادون قرمز در روشنایی روز به چیپ تصاویر دوربین مدار بسته نرسند و تصاویر روز دوربین شکل یکنواخت داشته باشند.